fot. Rafał Placek
Najbliższe muzyczne lato będzie jeszcze bardziej ekscytujące, bo z Heinekenem – już w ten weekend – zagra także Orange Warsaw Festival. W ramach nowej umowy marka rozwija współpracę z organizującą te imprezy agencją Alter Art.
Zobacz również
Muzyczna aktywność Heinekena to już ponad tysiąc imprez na całym świecie. Współtworząc świetnie oceniane festiwale jak m.in. amerykański Coachella Music and Arts Festival czy Balaton Sound Festival na Węgrzech, marka daje unikalną szansę doświadczenia na żywo występów wielu znakomitych artystów.
W Polsce Heineken od 15 lat łączy się z najlepszą muzyką na Open’erze. Organizowany przez agencję Alter Alt festiwal stworzył unikalne zjawisko w naszej kulturze, gromadząc na jednej scenie wiele zagranicznych gwiazd. Dziś jest dla fanów muzyki obowiązkowym punktem w programie imprez, podobnie jak Kraków Live Festival, również wspierany przez Heinekena.
Chcąc dostarczyć swoim konsumentom jeszcze więcej niesamowitych muzycznych przeżyć, w tym roku marka otwiera następny etap współpracy z Alter Art. Nowa umowa rozszerza wspólne działania o jeszcze jedno spektakularne wydarzenie – Orange Warsaw Festival. Od tej imprezy, organizowanej 2 i 3 czerwca na torze Służewiec, zacznie się lato pełne festiwalowych wrażeń z Heinekenem. 28 czerwca przeniesie się na lotnisko Gdynia – Kosakowo (Open’er), a 18 sierpnia zawita na lotnisko Muzeum Lotnictwa Polskiego (Kraków Live Festival). Z Heinekenem zagrają więc trzy najgorętsze polskie imprezy plenerowe, a marka już szykuje dla konsumentów kolejne muzyczne niespodzianki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Razem z Heinekenem przeszliśmy drogę od jednodniowego festiwalu na Skwerze Kościuszki w Gdyni do jednej z najważniejszych muzycznych imprez w Europie, rozgrywającej się na wielu scenach przez kilka dni. Zapraszaliśmy do współpracy światowe gwiazdy, ale równie ważne zawsze pozostawały dla nas alternatywne brzmienia. W kolejnych latach poprzez Open’er Festival, Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival nadal chcemy pokazywać publiczności najważniejsze i najciekawsze zjawiska światowego i polskiego rynku muzycznego. Heineken, jako partner, który rozumie nasze odważne i długofalowe wizje, jest ważnym elementem tego projektu – mówi Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej festiwali, to więcej inspirujących spotkań i możliwości posłuchania na żywo cenionych artystów, którzy często na tych koncertach grają w Polsce po raz pierwszy i jedyny. Rosnąca z roku na rok frekwencja pokazuje, że te imprezy na dobre zaistniały na koncertowej mapie Europy.
– Przez kilkanaście lat współpracy Heineken budował rangę festiwalu, który dziś należy do pierwszej ligi europejskiej sceny muzycznej. Open’er Festival wyznaczył wysokie standardy, do których nawiązują też Kraków Live Festival i Orange Warsaw Festival. Każda z tych imprez to niezapomniane przeżycia i wydarzenia, o których dyskutuje się przez cały rok. Cieszymy się, że możemy dostarczyć naszym konsumentom rozrywkę na najwyższym poziomie, a jego gwarancją jest grupa utalentowanych ludzi organizująca te festiwale. Podobnie jak tysiące fanów w Polsce nie możemy się doczekać kolejnych edycji – podkreśla Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy Żywiec.
Heineken wyznacza trendy na scenie muzycznej i na rynku piwa. Nowy wariant marki – Heineken 3 idealnie wpisuje się w festiwalowy klimat i zmieniające się potrzeby konsumentów. To piwo o niższej zawartości alkoholu, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w plenerowych warunkach wakacyjnych imprez. Orzeźwi w upalny dzień, gdy atrakcje na scenie zaczynają się już od wczesnych godzin.