Dominika Michalak posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji badań mierzących efektywność komunikacji oraz wpływ poszczególnych kanałów komunikacji na pozycję i kondycję marki. Przez ostatnie lata pracowała dla klientów z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz beauty. W IQS zajmuje stanowisko research managera.
Monika Górka – Kita jest socjologiem z 18-doświadczeniem w branży badawczej. Do IQS dołączyła na stanowisko Research Managera. Specjalizuje się w badaniach innowacji – głównie w testach produktów, konceptów, w badaniach U&A oraz w badaniach wizerunkowych. Główny obszar działania to rynek FMCG.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Katarzyna Kominek jest socjologiem. W IQS zatrudniona została na stanowisko reasearch project managera. Kominek, w swojej dotychczasowej karierze, odpowiadała za prowadzenie projektów badawczych dla klientów z sektora energetycznego oraz branży ciepłowniczej, finansowej i ubezpieczeniowej.
– Rok 2021 to czas wielkich zmian w krajowym i globalnym biznesie, a co za tym idzie niespotykanych już dawno wyzwań. Zróżnicowane, wzajemnie uzupełniające się talenty i doświadczenia Moniki, Dominiki oraz Katarzyny pozwolą nam zbudować jakość adekwatną do wymagań przyszłości, idealnie wpisując się w dewizę think forward – powiedział Jacek Młynarski, szef zespołu badawczego, którego szeregi zasiliły badaczki.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]