Julia Szczepkowska i Jakub Przybylski objęli stanowisko junior media planner/buyer. W zespole plannerskim kierowanym przez Karolinę Gorzałkę odpowiadają za planowanie i obsługę mobilnych kampanii reklamowych. Julia Szczepkowska wcześniej związana była z domem mediowym MediaCom, natomiast Jakub Przybylski jest nową osobą w branży.
Hubert Suchecki dołączył do zespołu traffic kierowanego przez Angelę Mikołajczuk. Do jego obowiązków na stanowisku junior mobile traffic należy nadzór nad kampaniami reklamowymi oraz kontakt z klientami. Suchecki poprzednio pracował w Biurze Łączności i Informatyki KGP.
Zobacz również
Ostatnie dwa lata były okresem wielu zmian w Spicy Mobile. Wraz z nowymi projektami i klientami nie tylko zwiększyliśmy znacząco zatrudnienie, ale i stworzyliśmy nową strukturę sprzedaży opartą na trzech wyspecjalizowanych zespołach. Liczę, że nowe osoby będą cennym wsparciem dla działów trafficu i plannerskiego w ważnym dla naszej firmy czasie premiery własnej platformy do zarządzania reklamami w modelu programmatic – podsumowuje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.