Agencja odpowiada za front-end z wykorzystaniem frameworka AngularJS.
„Cieszymy się z ponownej współpracy z SYZYGY. Liczymy, że wspólna praca ułatwi naszym klientom korzystanie z serwisu www.tui.pl — szczególnie użytkownikom mobilnym ponieważ planujemy pełne przejście na Responsive Web Design” — mówi Adrian Mazurek, Head of E-commerce TUI Poland.
Zobacz również
Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu.
Współpraca TUI Poland i SYZYGY Warsaw rozpoczęła się w 2014 roku od redesignu i optymalizacji serwisu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach