Współpraca zakłada działania z obszaru PR korporacyjnego, komunikacji branżowej oraz employer brandingu. Agencja 38 Content Communiaction odpowiada także za przygotowanie strategii PR spółki.
Poszukiwaliśmy agencji PR, która wesprze nas w procesie komunikacji fuzji, ale też przygotuje dla nas strategię komunikacji korporacyjnej i employer brandingowej. Dzięki rekomendacji menadżerów z kilku zaufanych źródeł zdecydowaliśmy się na wybór 38 Content Communication. Zależy nam na zbudowaniu opinii o Tutore Poland, jako nowoczesnej platformie do nauki i jednocześnie solidnym, godnym zaufania pracodawcy. Wiem, że jesteśmy w rękach profesjonalistów – mówi Marcin Grzelak, prezes Tutore Poland.
Zobacz również
W ramach współpracy z liderem e-edukacji w Polsce będziemy mówić o nowoczesnych metodach nauczania, nowych technologiach i możliwościach, jakie daje kształcenie na miarę potrzeb konsumenta 5.0. Mamy świadomość, że kształtowanie kompetencji przyszłości ma dziś ogromne znaczenie i cieszymy się, że dzięki współpracy z Tutore Poland będziemy wspierać ten proces – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
Za działania strategiczne odpowiada CEO agencji – Katarzyna Życińska. Działania PR realizuje zespół w składzie: Magdalena Galant, group account manager oraz Paulina Stępień, PR & content manager i Michał Sikorski, PR consultant.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce