Spoty są centralną częścią kampanii, ale jej twarzą jest twerkujący rożek i zabawnie tańczący mężczyzna, bo przecież ruch jest jednym ze sposobów wyrażania siebie. Biorąc pod uwagę, że Baskin-Robbins powstał w 1945 roku, to to ultranowoczesne podejście może wydawać się nieco nieoczekiwane, ale marka chce zachęcić do świętowania lodowych przysmaków również młodsze pokolenia!
Zobaczcie zabawne spoty każdego z lodowych przysmaków marki w nowej kampanii:
Zobacz również
PS
Oglądając twerkującego loda od razu przypomniała mi się kampania, w której jednorożec w zaskakujący sposób reklamuje podnóżek pod stopy do toalety:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak dotrzeć z przekazem marki do młodego pokolenia? Air France stworzyło linie lotnicze specjalnie dla pokolenia millenialsów. Dostęp do cyfrowych mediów, bezglutenowe posiłki i darmowe napoje oraz pracownicy w rurkach. Co jeszcze przyfrunie z nową linią lotniczą?