TWIN .digital collective rozszerza współpracę z Rainbow

TWIN .digital collective rozszerzył współpracę z Rainbow o obsługę marki MyWay by Rainbow.
O autorze
0 min czytania 2016-10-28

Kolektyw odpowiedzialny jest za nową strategie komunikacji MyWay, obsługę marketingową w cyfrowych kanałach komunikacji, jak również za optymalizację i zakup mediów na platformach społecznościowych. 

MyWay by Rainbow to internetowy portal turystyczny, na którym można samodzielnie zaplanować podróż i pobyt, wybierając z setek połączeń lotniczych i prawie 100 tys. hoteli. Marka stworzona została dla tych, którzy cenią sobie wolność wyboru i samodzielnie planują wyjazdy. Klienci w sposób dowolny i elastyczny wybierają kiedy, dokąd i na jak długo chcą wyjechać. 

W połowie września wystartowała pierwsza kampania, oparta na nowej strategi komunikacji opracowanej przez TWIN. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj