TWIN wygrał przetarg na obsługę Warki Radler w digitalu

Warka Radler (Grupa Żywiec) rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie.
O autorze
0 min czytania 2018-03-29

Wygrała go agencja TWIN .digital collective. TWIN będzie odpowiedzialny za kreację i strategię komunikacji w kanałach digital, w tym za komunikację i moderację marki w mediach społecznościowych.

Agencja TWIN zaskoczyła nas świeżym spojrzeniem i dostrzeżeniem ogromnego potencjału marki Warka Radler. Podoba nam się kreatywne podejście do zadania z briefu oraz nowoczesne spojrzenie na social media – mówi Ewelina Kawnik, Marketing Manager marki Warka

Warka Radler to druga marka należąca do portfolio Grupy Żywiec, która znajduje się wśród klientów agencji. Od Stycznia 2016 TWIN obsługuje również Królewskie.”

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj