Twist inspiruje młodych do wakacyjnej przemiany w nowej kampanii

Bakoma inwestuje w platformę komunikacyjną #twisyourself, która wspiera markę jogurtów pitnych Twist. Jednym z bohaterów kampanii reklamowej jest youtuber Prozi Pix.
O autorze
0 min czytania 2018-07-11

Twist wspierany jest konkursem, kampanią reklamową i działaniami w mediach społecznościowych. Uczestnicy mogą nadsyłać zdjęcia z wakacji, oceniane przez internautów i jury. Dodatkowo mogą zwiększyć swoje szanse na wygraną przesyłając kody spod nakrętek Twista. Nagrodami w konkursie są telefony iPhone 8, aparaty fotograficzne Instax 8 Mini, konsole PS4 i głośniki JBL. Konkurs potrwa do końca sierpnia br.

Akcję konkursową wspiera kampania reklamowa, w której za kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za akcję z youtuberami DDOB. Na kanale YouTube, sygnowanym przez #twistyourself , będą publikowane krótkie zabawne filmy, m.in. z udziałem bohatera spotu telewizyjnego Prozi Pix.