Twix kontynuuje działania pod hasłem „Dwa znaczy więcej niż jeden”. Marka ruszyła z kolejną aktywacją, jaką jest „Twix Harmoniser”. Narzędzie powstało przy współpracy z Metą i jest udostępnione w WhatsAppie. Marka kieruje akcję głównie do osób poniżej 35. roku życia, ponieważ to właśnie ta grupa najczęściej korzysta z tzw. „głosówek”.
Funkcja dostępna w komunikatorze wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zamienić nagranie głosowe przesyłane między użytkownikami na uroczo brzmiące duety. Twix chce, by w ten sposób nawet najgorsze wieści brzmiało „lekko”.
Zobacz również
-
T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
-
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
-
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”: Fundacja YES udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce
Narzędzie promuje humorystyczna kampania. Przedstawiono w niej niezręczne sytuacje, w których „Twix Harmoniser” może okazać się przydatny.
Za zaprojektowanie narzędzia odpowiada agencja adam&eveDDB London.
PS „The Sound of Divorce”: sztuczna inteligencja zamienia chrapanie w zniżkę na materac
Słuchaj podcastu NowyMarketing