Kampania skierowana jest do osób, które nie znają systemu FIBARO, a mogłyby na nim skorzystać. Komunikacja opiera się na trzech spotach utrzymanych w naturalnej, domowej stylistyce. Wykorzystano w nich motyw porodu, spotkania przyjaciół oraz dziadka oczekującego na wizytę wnuka. Obserwując scenki z życia bohaterów, widz odkrywa najważniejsze funkcje systemu FIBARO i zalety rozwiązań smart home. Spoty będą emitowane do końca roku – kolejno na kanałach tematycznych Grupy TVN a następnie Polsatu. Równolegle wystartują działania w internecie i punktach sprzedaży.
Koncept kreatywny opracowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. OMI Media House stoi też za kompleksową realizacją spotów i materiałów digitalowych. Zakup mediów powierzono Value Media.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing