„Twój dom, Twoja wyobraźnia” – ruszyła nowa kampania FIBARO

Ruszyła kampania reklamująca system domu inteligentnego FIBARO. Kreację przygotowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.
O autorze
0 min czytania 2017-11-07

Kampania skierowana jest do osób, które nie znają systemu FIBARO, a mogłyby na nim skorzystać. Komunikacja opiera się na trzech spotach utrzymanych w naturalnej, domowej stylistyce. Wykorzystano w nich motyw porodu, spotkania przyjaciół oraz dziadka oczekującego na wizytę wnuka. Obserwując scenki z życia bohaterów, widz odkrywa najważniejsze funkcje systemu FIBARO i zalety rozwiązań smart home. Spoty będą emitowane do końca roku – kolejno na kanałach tematycznych Grupy TVN a następnie Polsatu. Równolegle wystartują działania w internecie i punktach sprzedaży.

Koncept kreatywny opracowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. OMI Media House stoi też za kompleksową realizacją spotów i materiałów digitalowych. Zakup mediów powierzono Value Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing