Inspiracją dla akcji jest #WhyIGive, który zdobył dużą popularność w mediach społecznościowych na całym świecie. Internauci dzielą się, za jego pomocą, swoimi przemyśleniami na temat pomagania, opowiadają o wolontariacie, małych, bezinteresownych gestach i zachęcają do pomagania innych. W ten sposób tworzą międzynarodową sieć dobrej energii.
Polskim odpowiednikiem #WhyIGive może zostać #Pomagam. Dzięki niemu polscy internauci mieliby możliwość nie tylko wypowiedzenia się o znaczeniu pomagania innym, ale i zachęcenia do dobrych uczynków swoich znajomych. W oparciu o ten pomysł powstała aplikacja „Wchodząc – pomagasz”.
Zobacz również
Idea aplikacji idzie jednak o krok dalej. Dzięki wsparciu sponsora wypowiedzi internautów oznaczają realną pomoc dla Podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Jak to działa?
Aby wziąć udział w akcji należy wejść na fanpage Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, kliknąć na zakładkę „Wchodząc – pomagasz” i odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego warto pomagać? Dlaczego pomagamy?
Za każdy wpis użytkownika sponsor przekaże na rzecz Fundacji kwotę 5 złotych. Dodatkowo, internauci mogą głosować na najciekawsze wypowiedzi. Każde 5 głosów oddanych w konkursie to kolejna złotówka. Najlepsze wpisy zostaną również nagrodzone.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Aplikacja opiera się na idei „małego wielkiego pomagania” i pokazuje, że nawet drobne gesty mają wielką moc sprawczą. Dzięki zaangażowaniu internautów oraz ich wpisom o tym, dlaczego warto pomagać, będziemy mogli nie tylko realnie pomóc naszym Podopiecznym, ale także budować kulturę pomagania. Dodatkowo, dzięki pomocy naszego sponsora, możemy zebrać środki, które przeznaczymy na utrzymanie Warsztatów Terapii Artystycznej w ośrodku „Dolina Słońca”, prowadzonych dla naszych Podopiecznych, czyli osób niepełnosprawnych intelektualnie” – komentuje Marta Marczuk-Komiszke, specjalista ds. PR Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Potencjał aplikacji jest ogromny, o czym przekonaliśmy się przy okazji działań komercyjnych. Jednak jest to pierwsze wykorzystanie aplikacji konkursowej, na tak dużą skalę, przez organizację non-profit. Sami jesteśmy ciekawi efektów – dodaje Michał Blak, CEO click apps, platformy która dostarcza technologię do aplikacji.
Akcja potrwa do 27 maja. Zapraszamy wszystkich do udziału i skorzystania z aplikacji dostępnej pod tym adresem.