Myślą przewodnią akcji jest kulinarna podróż sentymentalna, którą każdy z nas odbywa podczas gotowania. – Strategia agencji łączy w sobie ekspercki wizerunek marki Bosch z nową linią produktów Food&Joy w Delikatesach Alma. Inspiracji kulinarnych dostarcza znany kucharz – Robert Sowa – mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA. Jak dodaje, agencji po raz kolejny udało się zainicjować współpracę liderów rynku. – Wcześniej nasza strategia połączyła cele marketingowe marek Cif oraz Bosch, którzy działają razem jako eksperci od nowoczesnych powierzchni – podkreśla Tomasz Michalik.
W ramach promocji „Twój świat od kuchni” agencja zaprosiła pasjonatów kulinariów do chwalenia się swoimi przepisami „z historią” – wywołującą wspomnienia i emocje. Internauci mogą dzielić się przepisami, które wpłynęły w na ich życie. Na potrzeby akcji powstał serwis www.twojswiatodkuchni.pl, w którym będą pojawiały się filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę, przepisy internautów oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Autorzy najlepszych przepisów zostaną zaproszeni do finału do wspólnego gotowania pod okiem mistrza i staną do walki o kuchnię marzeń wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.
Zobacz również
Kampania potrwa 8 tygodni. Działania promocyjne akcji „Twój świat od kuchni” obejmują prasę, POS TV w sklapach Alma oraz kampanię w internecie i social mediach. Za strategię działań, kreację i realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.