„Twój świat od kuchni” z Almą i Bosch

„Twój świat od kuchni” to nowa kampania realizowana przez agencję INSIGNIA dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej linii produktów sprzedawanych w Delikatesach Alma – Food&Joy.
O autorze
1 min czytania 2012-09-25

Myślą przewodnią akcji jest kulinarna podróż sentymentalna, którą każdy z nas odbywa podczas gotowania. – Strategia agencji łączy w sobie ekspercki wizerunek marki Bosch z nową linią produktów Food&Joy w Delikatesach Alma. Inspiracji kulinarnych dostarcza znany kucharz – Robert Sowa – mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA. Jak dodaje, agencji po raz kolejny udało się zainicjować współpracę liderów rynku. – Wcześniej nasza strategia połączyła cele marketingowe marek Cif oraz Bosch, którzy działają razem jako eksperci od nowoczesnych powierzchni – podkreśla Tomasz Michalik.

W ramach promocji „Twój świat od kuchni” agencja zaprosiła pasjonatów kulinariów do chwalenia się swoimi przepisami „z historią” – wywołującą wspomnienia i emocje. Internauci mogą dzielić się przepisami, które wpłynęły w na ich życie. Na potrzeby akcji powstał serwis www.twojswiatodkuchni.pl, w którym będą pojawiały się filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę, przepisy internautów oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Autorzy najlepszych przepisów zostaną zaproszeni do finału do wspólnego gotowania pod okiem mistrza i staną do walki o kuchnię marzeń wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.

Kampania potrwa 8 tygodni. Działania promocyjne akcji „Twój świat od kuchni” obejmują prasę, POS TV w sklapach Alma oraz kampanię w internecie i social mediach. Za strategię działań, kreację i realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj