„Twoja Chwila z POSTI” to jesienno-zimowy konkurs fotograficzny marki POSTI, w którym do wygrania jest aż 1300 oryginalnych bransoletek ze srebrnym listkiem zaprojektowanym specjalnie na tę okazję przez Anię Kruk. Ponad 1,5 mln opakowań herbat POSTI, które są już w sprzedaży zawiera promocyjną naklejkę z kodem uprawniającym do wzięcia udziału w konkursie, który będzie trwał aż 13 tygodni.
„Wybraliśmy koncept młodej agencji Resort Marketing ze względu na świeżość spojrzenia, kreatywność i unikalny pomysł na nagrodę korespondujący z pozycjonowaniem marki. Zamiast kolejnego sprzętu AGD postawiliśmy na zaprojektowaną specjalnie dla marki Posti bransoletkę ze srebrnym listkiem herbacianym z kolekcji Ani Kruk. Tej biżuterii nie można kupić, można ją tylko wygrać biorąc udział w promocji Posti – Dawid Błaszczyk, Marketing Manager Posti”.
Zobacz również
Promocja wsparta jest dedykowaną podstroną internetową (www.promocja-posti.pl) oraz materiałami POS. Akacja obejmuje również działania B2B skierowane do sił sprzedaży marki POSTI.
Czas trwania promocji 17.10.2016-15.01.2017.
Za strategię, mechanikę promocji oraz jego obsługę odpowiada Resort Marketing.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing