Główny cel kampanii to skupienie się na szacunku do wyborów, których w swoim życiu dokonują kobiety. Punktem wyjścia do kampanii są 25-urodziny pierwszego na świecie płynu micelarnego, Sensibio H2O, który z szacunkiem traktuje skórę kobiet. Co 2 sekundy na świecie sprzedaje się jedna butelka tego produktu. Marka Bioderma chce podkreślić, że tak, jak na szacunek zasługuje nasza skóra, tak samo zasługują na to decyzje, których w swoim życiu dokonują kobiety.
Dlatego w kampanii zaprezentowanych zostało 10 historii prawdziwych kobiet z różnych zakątków świata, które w swoim życiu podjęły różne decyzje. W komunikacji kampanii marka wykorzystuje film z bohaterkami, który będzie emitowany w kinach oraz w Internecie. Całość komunikacji będzie wsparta mocną obecnością w digitalu, mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży, czyli w aptekach na terenie całego kraju.
Zobacz również
Bioderma jednak nie tylko chce mówić o szacunku do wyborów kobiet, ale przede wszystkim realnie sama je wspierać, dając również taką możliwość innym. Z okazji 25-lecia powstała limitowana edycja butelki Sensibio H2O, a ze sprzedaży każdej takiej butelki marka przekaże 1 zł na Fundację Polska Sieć Kobiet Nauki. W ramach kampanii zorganizowany został również konkurs, w którym Bioderma szuka inspirujących i pełnych pasji kobiet. Odważnych, które nie boją się sięgać po marzenia. Kobiet wolnych, które samodzielnie dokonują nie zawsze łatwnych wyborów, podążając za głosem własnego serca, a nie oceną innych. Kobiet, które szanują siebie i inne kobiety – wspierając się nawzajem w swoich wyborach. Marka szuka 3 Ambasadorek, którym pomoże w realizacji pasji, przyznając stypendium w wysokości 20 000 zł.
Kampania ma dedykowaną stronę pl.respectmychoices.com, na której znajdują się informacje o całej kampanii, historie 10 bohaterek, jak również informacje na temat samego konkursu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing