„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – kolejna odsłona kampanii PKO Banku Polskiego z Dawidem Kwiatkowskim

„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – kolejna odsłona kampanii PKO Banku Polskiego z Dawidem Kwiatkowskim
PKO Bank Polski podkreśla zalety korzystania z aplikacji mobilnej i z płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu lub zegarka. Akcja spotów toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego.
O autorze
1 min czytania 2024-05-13

Wygoda i dopasowanie do indywidualnych potrzeb – te zalety aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego są promowane w najnowszej odsłonie kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie”. W spotach reklamowych z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego bank podkreśla łatwe dostosowanie funkcji i usług w IKO do codziennych, życiowych potrzeb klientów. Dodatkowo w kampanii internetowej bank zwraca uwagę na premię za otwarcie Konta Dziecka oraz zwrot części wydatków przy założeniu Konta za Zero.

– Najnowsza kampania to kontynuacja działań komunikacji marketingowej, która oparta jest na strategii banku, gdzie potrzeby naszych klientów są motywacją do rozwoju produktów, upraszczania procesów i usprawniania obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów ważne jest, aby sprawy finansowe załatwiać „przy okazji”, niezależnie od miejsca czy chwili, w której będą mieli taką potrzebę. Bank musi w sposób intuicyjny pomagać im w codziennym życiu Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że nie muszą zmieniać swoich przyzwyczajeń, bo w PKO Banku Polskim wygodnie skorzystają z narzędzi, które pomogą im realizować plany – podkreśla Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Najnowsza edycja kampanii „Twoje potrzeby na pierwszym planie” jest kolejnym etapem wdrażania strategii marketingowej banku – według niej PKO Bank Polski pokazuje, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem, które dostarcza mu rozwiązań do codziennego zarządzania pieniędzmi.

Akcja najnowszych spotów reklamowych toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. W 30-sekundowej reklamie widzowie zobaczą, jak łatwo można dopasować aplikację IKO do swoich potrzeb i poręcznie korzystać z jej rozmaitych funkcji. 15-sekundowa wersja pokazuje zalety płatności zbliżeniowych dokonywanych za pomocą aplikacji w smartfonie. Natomiast materiały w internecie informują o premii za otwarcie Konta Dziecka oraz zwrocie części wydatków przy założeniu Konta za Zero.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing