„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – to nowe hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W pierwszej tegorocznej kampanii, w spotach reklamowych z udziałem aktorki Joanny Kulig, będzie nim promował korzystanie z kantoru internetowego oraz funkcję czasowego blokowania karty. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów największego polskiego banku. Dodatkowo w kampanii internetowej bank przypomni o użyteczności, wygodzie i bezpieczeństwie płatności zbliżeniowych, z których można korzystać za pomocą aplikacji mobilnej IKO.
– W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług. Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła” gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski. W reklamach teraz nasi klienci zamiast „dzień dobry” zobaczą i usłyszą „twoje potrzeby na pierwszym planie – opisuje Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Zobacz również
Najnowsza kampania jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii marketingowej banku – według niej PKO Bank Polski chce przede wszystkim pokazać, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem, które dostarcza mu rozwiązania do codziennego zarządzania pieniędzmi. Jest bankiem dopasowanym do indywidualnych wymagań klienta, otwartym na jego oczekiwania, a przed wszystkim wygodnym i wiarygodnym w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych.
30 sekundowy spot reklamowy pokazuje wygodę i korzyści z korzystania z kantoru internetowego PKO Banku Polskiego, 15 sekundowy przypomina o funkcji czasowego zablokowania i odblokowania karty. Natomiast materiały w internecie prezentują zalety płatności zbliżeniowych. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, kinach i internecie; realizowana będzie przy współpracy z agencją kreatywną AWX. Działania potrwają do 26.02.
Fot. YouTube
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing