Rośleko to polska marka produkująca napoje na bazie roślin. Do tej pory produkty firmy dostępne były już na półkach m.in. sieci Lidl. Idąc za ciosem, właściciel brandu zapragnął, by napoje pojawiły się także w sklepach Żabki.
W tym celu Michał Koncewicz, twórca Rośleka, kilkukrotnie próbował skontaktować się z przedstawicielami sieci, jednak bezskutecznie. Z uwagi na brak jakiegokolwiek odzewu postanowił nagrać piosenkę, którą nazwał… „Na półce w Żabce”.
Zobacz również
Początkowo piosenka została opublikowana na YouTubie, gdzie przez wiele tygodni była ukryta, zaś prywatny link do niej został wysłany wyłącznie pracownikom Żabki. Ostatecznie marka Rośleko zdobyła uwagę przedstawicieli firmy i już wkrótce produkty brandu dostępne będą na półkach w sklepach sieci.
PS
Żabka Polska i Żywiec Zdrój podjęły strategiczne partnerstwo i podpisały list intencyjny, w którym deklarują wspólne działania na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych. Firmy rozpoczynają test przy użyciu EKOmatów – automatów do recyklingu plastikowych butelek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Impossible Foods znana jest ze swojego wegańskiego mięsa, które do złudzenia przypomina i smakuje, jak to odzwierzęce. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła odtworzyć smak mleka krowiego.