Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Tylko to, co chcę”: Nosowska promuje serwis streamingowy Max

„Tylko to, co chcę”: Nosowska promuje serwis streamingowy Max
Platforma streamingowa Max startuje w Polsce już 11 czerwca 2024 roku. Z tej okazji Katarzyna Nosowska, na zaproszenie serwisu, napisała i zaśpiewała utwór „Tylko to, co chcę”. Premiera piosenki i teledysku już 10 czerwca br.
O autorze
0 min czytania 2024-06-10

Max to serwis streamingowy, w którym od 11 czerwca 2024 roku będzie można znaleźć najlepsze seriale, hity filmowe prosto z kina, kultowe programy rozrywkowe, poruszające dokumenty, emocjonujące wydarzenia sportowe i ofertę dla najmłodszych użytkowników. Na platformie można obejrzeć także największe hity kinowe tego roku („Diuna: Część Druga”, „Barbie”).

W ramach działań wspierających wprowadzenie marki na rynek Max zaprosił do współpracy polską artystkę – Katarzynę Nosowską. Tak powstała piosenka „Tylko to, co chcę”. Tekst utworu oddaje w pełni to, co Max ma do zaoferowania swoim oglądającym: pełne spektrum emocji, doświadczeń i przeżyć. To „pauza od trosk”. Można z nim „bez zadyszki zwiedzać świat”, „przeżyć romans ze snu, bez ryzyka, nie swój”, „szlochać, łamać się w pół, chociaż dramat nie mój”.

Zdjęcie główne: YouTube

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj