Każdy kto nagra krótki filmik ze swoim finezyjnym skokiem lub podskokiem ma szansę pojawić się w spocie reklamowym sponsora, który emitowany będzie podczas transmisji zawodów olimpijskich. Zgłoszenia można przesyłać do piątku.
Od dziś każdy kto chce aktywnie wspierać reprezentację Polski w skokach narciarskich w walce o medale ma na to szansę. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy nagrać krótki filmik ze swoim skokiem lub podskokiem w dowolnej technice. Następnie film należy zamieścić na Youtube.pl i dodać go do galerii na stronie www.skoczkibicować.pl. Zwycięskie skoki staną się częścią telewizyjnych spotów reklamowych marki Tyskie – sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014. Spoty z udziałem laureatów konkursu Tyskiego będą emitowane w najbliższą sobotę (podczas zawodów indywidualnych) oraz w poniedziałek (podczas zawodów drużynowych).
Zobacz również
– Celem akcji jest zaktywizowanie Polaków i zachęcenie ich do czynnego wspierania naszych sportowców. Nagrane przez internautów filmy będą nie tylko prawdziwym aktem kibicowania, ale także wyrazem solidarności z polską drużyną. Mamy nadzieję, że spoty z udziałem fanów Kamila Stocha i jego kolegów pomogą naszej reprezentacji w walce o medale – mówi Tadeusz Rusek – Menedżer ds. Aktywacji Marki Tyskie.
Na zlecenie marki Tyskie – sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 akcje realizuje agencja Grey Grup, za działania PR odpowiada agencja Q&ACommunications.
Więcej informacji na www.skoczkibicować.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing