Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Tyskie z Saatchi&Saatchi – Kompania Piwowarska wybrała agencję

Kompania Piwowarska, wybrała nową agencję dla największej polskiej marki piwnej, Tyskiego. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi&Saatchi.
O autorze
0 min czytania 2014-09-26

Agencja ta odpowiadać będzie ona za prace w zakresie strategii i ATL-u, w tym digitalu dla marki Tyskie. Przetarg podzielony był na trzy etapy, trwał dwa i pół miesiąca. Wzięło w nim udział sześć zaproszonych agencji.

Byliśmy bardzo zadowoleni z poziomu prac wszystkich agencji biorących udział w przetargu. Dlatego wszystkim dziękujemy za zaangażowanie i wkład pracy. W szczególności należy się ono Saatchi&Saatchi oraz Young&Rubicam za ostatni etap, w którym sprostali bardzo wymagającym wyzwaniom strategicznym i kreatywnym, a także harmonogramom. Z punktu widzenia klienta, ostatni etap przetargu był bardzo komfortowy – otrzymaliśmy dwie silne propozycje, spośród których mogliśmy dokonać bezpiecznego wyboru  -mówi Mateusz Zaremba, Dyrektor marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.