Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Tyskie zachęca, by „Przejść na ty ponad parawanami”

Tyskie zachęca, by „Przejść na ty ponad parawanami”
Marka Tyskie ruszyła z kolejną odsłoną swojej kampanii „Przejdźmy na ty”. Tym razem postanowiła zachęcić plażowiczów ukrywających się za swoimi parawanami, by „Przeszli na ty” z innymi wypoczywającymi.
O autorze
1 min czytania 2019-08-07

„Przejdźmy na ty” to kampania marki Tyskie, która zachęca społeczeństwo do dbania o bliskie relacje i poznawania się. Wcześniej brand stworzył nietypową akcję, w ramach której winda pewnego bloku zamieniła się na jeden dzień w bar. Eksperyment miał za zadanie udowodnić, że nawet tak codzienne miejsce, jak winda może być początkiem nowej znajomości.

Teraz marka ruszyła z kolejną odsłoną swojej kampanii – postanowiła zachęcić plażowiczów ukrywających się za swoimi parawanami do przełamywania barier i zapoznania się z innymi osobami.

W związku z tym na plaży w Lubiatowie pojawił się tajemniczy parawan, który swoim rozmiarem znacznie się wyróżniał na tle innych. W środku natomiast znajdował się bar. Inicjatorzy akcji dali plażowiczom ciekawą propozycję – za oddanie swojego parawanu i nawiązanie kontaktu z innymi wypoczywającymi otrzymywali piwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty – to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Już nie kilka międzynarodowych koncernów, a kilkuset lokalnych producentów. Trzecie miejsce pod względem ilości uwarzonego piwa w Europie. Dziesiątki tysięcy osób zaangażowanych w produkcję i miliony potencjalnych klientów. Tak wygląda obecnie rynek piwny w Polsce. Co zrobić, aby utrzymać klientów na coraz trudniejszym rynku? W jaki sposób dotrzeć do nowych konsumentów i uczynić z nich prawdziwych fanów marki?