Tyskie zachęca, by „Przejść na ty ponad parawanami”

Tyskie zachęca, by „Przejść na ty ponad parawanami”
Marka Tyskie ruszyła z kolejną odsłoną swojej kampanii „Przejdźmy na ty”. Tym razem postanowiła zachęcić plażowiczów ukrywających się za swoimi parawanami, by „Przeszli na ty” z innymi wypoczywającymi.
O autorze
1 min czytania 2019-08-07

„Przejdźmy na ty” to kampania marki Tyskie, która zachęca społeczeństwo do dbania o bliskie relacje i poznawania się. Wcześniej brand stworzył nietypową akcję, w ramach której winda pewnego bloku zamieniła się na jeden dzień w bar. Eksperyment miał za zadanie udowodnić, że nawet tak codzienne miejsce, jak winda może być początkiem nowej znajomości.

Teraz marka ruszyła z kolejną odsłoną swojej kampanii – postanowiła zachęcić plażowiczów ukrywających się za swoimi parawanami do przełamywania barier i zapoznania się z innymi osobami.

W związku z tym na plaży w Lubiatowie pojawił się tajemniczy parawan, który swoim rozmiarem znacznie się wyróżniał na tle innych. W środku natomiast znajdował się bar. Inicjatorzy akcji dali plażowiczom ciekawą propozycję – za oddanie swojego parawanu i nawiązanie kontaktu z innymi wypoczywającymi otrzymywali piwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty – to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Już nie kilka międzynarodowych koncernów, a kilkuset lokalnych producentów. Trzecie miejsce pod względem ilości uwarzonego piwa w Europie. Dziesiątki tysięcy osób zaangażowanych w produkcję i miliony potencjalnych klientów. Tak wygląda obecnie rynek piwny w Polsce. Co zrobić, aby utrzymać klientów na coraz trudniejszym rynku? W jaki sposób dotrzeć do nowych konsumentów i uczynić z nich prawdziwych fanów marki?