Uber Eats dostarczy najnowszą powieść Harukiego Murakamiego przy zamówieniu dania z japońskiej restauracji

Uber Eats dostarczy najnowszą powieść Harukiego Murakamiego przy zamówieniu dania z japońskiej restauracji
Już 11 października w aplikacji Uber Eats będzie można zamówić najnowszą powieść japońskiego prozaika Harukiego Murakamiego. Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach i będzie kosztowała symboliczną złotówkę.
O autorze
1 min czytania 2018-10-09

Łącznie pół tysiąca egzemplarzy powieści „Śmierć Komandora. Pojawia się idea” (Tom I) będzie można zamówić w Warszawie wraz z daniami z wybranych restauracji oferujących kuchnię japońską. Książkę za złotówkę będzie można dodać do każdego zamówienia na etapie wyboru dodatku. To właśnie polscy użytkownicy aplikacji Uber Eats, jako pierwsi na świecie, będą mogli skorzystać z tego wyjątkowego i innowacyjnego sposobu dostawy książek. Najnowszy Murakami zostanie dostarczony przez dostawcę wraz z zamówionym posiłkiem. Książki będą dostępne do wyczerpania zapasów.

„Śmierć Komandora”, mimo że zamawiana jako dodatek, będzie z pewnością stanowiła danie główne dla rzeszy wiernych fanów pisarza. Na nową powieść Murakamiego czekali oni aż pięć długich lat. Realistyczna narracja stopniowo przeplata się z surrealistycznymi wątkami, a fabułę zaludniają niezwykłe postaci, które uosabiają symbole, idee i metafory. Mistrz z lekkością kreśli niezwykłe wizerunki swoich bohaterów, subtelnie podważając granicę między marzeniem i rzeczywistością. Do księgarń książka trafi 17 października.

Akcja jest organizowana przez Wydawnictwo Muza i Uber Eats. Za kreację odpowiada agencja Business & Culture.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydawnictwo W.A.B też wpadło na pomysł nietypowej promocji pewnej książki – z okazji polskiej premiery bestsellerowego „Naturalisty” Andrew Mayne’a w kilkunastu lasach w polskich miastach ukryto egzemplarze książki.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji przyjazdu do Polski A.J. Finna, autora bestsellerowej książki „Kobieta w oknie”, wydawnictwo W.A.B. wraz z hotelem Sheraton Warsaw przygotowało wyjątkową akcję promocyjną – każdy z kilkuset gości hotelowych otrzymał egzemplarz powieści, a także pierwszy raz w historii hotelu zostało zorganizowane spotkanie z autorem dla gości i pracowników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Krystyna Czubówna, Maja Kłodawska, Aleksandra Pisula, Łukasz Wójcik wzięły udział w akcji promującej najnowszą książkę Łuksza Stopa „Zrób ten zielnik”. Pięć osób ze świata filmu, telewizji i internetu na własnej skórze testowało swoją rękę do roślin.

PS4

Anja Rubik z okazji premiery książki #SEXEDPL otwiera szkołę promującą edukację seksualną. W programie zajęć zaplanowano kilkanaście spotkań dla młodzieży – m.in. warsztaty na temat samoakceptacji, metod antykoncepcji, zapobiegania infekcji HIV, świadomej zgody i wiele innych.