Uber już w marcu dołączył do grona firm zaangażowanych we wsparcie społeczności pracowników służby zdrowia. Oprócz przekazania darmowych przejazdów dla medyków, firma dostarczyła także kilka tysięcy posiłków do szpitali w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Partnerem strategicznym #WzywamyPosiłki był McDonald’s Polska, który stworzył dedykowane dla walczących z koronawirusem McZestawy Mocy. McDonald’s w ramach samodzielnej inicjatywy zdecydował się w listopadzie przywrócić McZestawy Mocy.Uber Eats dołączył do akcji jako dostawca i co środę pomaga dostarczać ciepłe i bezpieczne posiłki do wybranych placówek medycznych.
– Cieszymy się, że ponownie możemy dostarczać McZestawy Mocy. Wierzymy, że kolejny raz także dostarczymy pracownikom służby zdrowia coś więcej niż posiłki – także wsparcie i podziękowanie w ten sposób za ciężką pracę, którą wykonują – mówi Charity Safford, dyrektor generalny Uber Eats na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią.
Zobacz również
Dostawy McZestawów Mocy za pośrednictwem Uber Eats będą realizowane w wybranych szpitalach w czterech miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu oraz Wrocławiu, ale obie firmy nie wykluczają rozszerzenia listy o kolejne placówki.
Wsparcie dla lokalnych restauracji
Firma nie ustaje także w wysiłkach na rzecz restauracji, które szczególnie mocno odczuwają skutki pandemii. W ostatnim czasie Uber Eats wprowadził brak prowizji za opcję odbioru osobistego oraz przywrócił funkcję otrzymywania darmowych, dziennych wypłat za zamówienia realizowane za pośrednictwem platformy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ponadto firma Uber Eats uruchomiła nową promocję, której celem jest pomoc małym i średnim restauracjom w odkrywaniu ich przez lokalną społeczność. W ramach promocji Uber Eats nie pobiera opłaty za dostawę w przypadku zamówień złożonych z restauracji będących w pobliżu użytkownika, dzięki czemu zamawiający jest bardziej skłonny do wybrania danej oferty, a restauracja zyskuje w ten sposób dodatkowe szanse na finalizację zamówienia. W ten sposób Uber Eats stara się pomóc tym restauracjom w zwiększeniu ich sprzedaży i powiększeniu bazy klientów. Nowa funkcja jest obecnie testowana w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście wśród wybranych grup użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Naszym priorytetem jest bycie dobrym partnerem dla restauracji i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc im się rozwijać. Jako firma intensywnie inwestujemy, aby móc zaoferować restauracjom w Polsce narzędzia i technologie niezbędne do rozwoju i przezwyciężenia tych trudnych czasów – dodaje Charity Safford.