„Uber jeździ Boltem”, czyli nowa kampania marki Bolt z ambasadorami

„Uber jeździ Boltem”, czyli nowa kampania marki Bolt z ambasadorami
„Pani Uber jeździ Boltem” – takie hasło pojawiło się na plakacie stworzonym w ramach nowej kampanii firmy oferującej przewozy nietaksówkarskie. Jak tłumaczy Bolt, twarzą akcji jest „zadowolona klientka marki”.
O autorze
1 min czytania 2019-12-03

Bolt już niejednokrotnie realizował akcje marketingowe, za pomocą których dawał prztyczka w nos swojego największemu konkurentowi – czyli Uberowi. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii marki.

W mediach społecznościowych firmy pojawiły się bowiem plakaty przedstawiające młodą kobietę – Lidię Uber – obok której znalazło się hasło „Pani Uber jeździ Boltem”. Jak twierdzą przedstawiciele Bolta, jest ona „zadowoloną klientką marki” i jednocześnie ambasadorką najnowszej kampanii. 

W ramach kampanii w warszawskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się płachty reklamowe z plakatami marki. Jak się okazało, Bolt zamierza dać im drugie życie, przekształcając je w pokrowce na samochody.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s, odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Tu przykład jednej z najbardziej znanych „walk” między Burger Kingiem a siecią McDonald’s.