Answear.com rusza z kampanią wizerunkową, którą zapraszamy do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami. Firma przekonuje: „Ubierz życie w to, co cenne”, ponieważ wierzy, że przedmioty mogą wzbogacać naszą codzienność.
Zobacz również
– Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, nasz humor, nasz dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy lub jak siebie kreujemy. Robimy to, ubierając marynarkę, T-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość ma dla nas nie but, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton; a niebieska sukienka to wspomnienie najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną. W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym Klientom – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com
Stella Consonni reżyserką kampanii Answear.com
„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, to idea, która będzie towarzyszyła długofalowej komunikacji Answear.com. Za strategię i koncept odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi. Materiał wideo i foto realizowany był w Lizbonie, a za jego reżyserię odpowiada Stella Consonni, uznana reżyserka i fotografka, która ma na swoim koncie kampanie dla takich marek jak Gucci, Prada, Burberry, Tiffany czy Armani.
Twarzą kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” została brazylijska aktorka i modelka, Fatima Brunengo. W filmie obserwujemy ulotność pięknych chwil w życiu, które główna bohaterka przywołuje, myśląc o produktach, które jej wówczas towarzyszyły. Każdy z kadrów jest mikroopowieścią, składającą się na poetycką historię, łączącą modę i lifestyle.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania wizerunkowa zbudowana wokół idei „Ubierz życie w to, co cenne” to część długofalowej komunikacji, która ma za zadanie pozycjonować Answear.com w segmencie mody premium.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.