TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ubranie za przytulanie. Marka UNIQLO postawiła w Paryżu wyjątkowy automat

Ubranie za przytulanie. Marka UNIQLO postawiła w Paryżu wyjątkowy automat
Co zrobić, aby się ogrzać i w dodatku otrzymać markową odzież? Firma UNIQLO udowadnia, że w okresie zimowym znacznie większą wartość niż pieniądze ma bliskość i zachęca do przytulania. W zamian czekają markowe ubrania termiczne z linii HEATTECH.
O autorze
1 min czytania 2024-01-12

Japońska firma odzieżowa UNIQLO wypuściła właśnie nową linię ubrań termicznych. Pod enigmatyczną nazwą HEATTECH kryje się pomysł na odzież wykonaną z materiałów, których użycie pozwala zamianę wody w… ciepło. Innowacyjny materiał wychwytuje uwalniane z ciała płyny, aby następnie dba o to, aby utrzymać stałą temperaturę ciała noszącej odzież UNIQLO osoby. W ten sposób, noszący ubrania UNIQLO użytkownicy mogą nie martwić się o zbyt niskie temperatury, o które przecież w okresie jesienno — zimowym w Europie nietrudno.

W ofercie TEATTECH można znaleźć m.in. spodnie, koszulki, legginsy i bieliznę i akcesoria, a wszystko wyprodukowane z myślą o najbardziej wymagających klientach. Zanim jednak linia HEATTECH trafiła do sprzedaży masowej, przez dwie dekady była skrupulatnie testowana i poszerzana o kolejne pomysły. W ten sposób powstały kolekcje:

  • HEATTECH — odzież lekka, cienka, a jednocześnie ciepła, doskonała do noszenia na co dzień,
  • HEATTECH EXTRA CIEPŁA — odzież 1,5 raza grubsza niż modele tradycyjne,
  • HEATTECH ULTRA CIEPŁA — z ubraniami gwarantującymi 2,5-krotnie większe ciepło niż standardowe modele.

Dłużej przytulasz — więcej dostajesz

Nietypowy automat będący głównym elementem akcji promocyjnej pt. „Hug To Unlock” pojawił się w centrum francuskiej stolicy, na terenie piątego dystryktu. Zasady są proste: wystarczy przytulić się w jego pobliżu, aby specjalnie zaprojektowany miernik ocenił, ubranie z której linii produktów trafi w ręce uczestnika akcji. Im dłużej trwa tulenie, tym bardziej wzrasta temperatura, a tym samym większa szansa na otrzymanie jednego z modeli wchodzącego w skład kolekcji ULTRA CIEPŁEJ.

Pomysłodawcy akcji tłumaczą, że przytulać można się zarówno do znajomych i rodziny, jak i do przypadkowo napotkanych przechodniów. Wszystko po to, aby wspólnie przeżywać te wyjątkowe momenty bliskości i… poczuć ciepło.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy podobne automaty przydałyby się również na polskich ulicach? Dajcie znać, w których miastach chcielibyście wziąć udział w takiej akcji.

PS UNIQLO otworzył pop-up store w Warszawie

Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO otworzyła sklep w formule pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki UNIQLO w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Marketingowy eksperyment kulturowy

Jakie doświadczenia i bodźce wpływają na odbiór marki lub przebieg procesu zakupowego? Czy wystarczą atrakcyjne rozwiązania graficzne, czy też doświadczenie marki budowane jest w dużo szerszym kontekście? Jaki wpływ mają nasze wzorce kulturowe na odbiór zmysłowy?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial

Netflix ruszył z kolejną zaskakującą akcją marketingową. W Londynie stanęła maszyna, która oferowała „ludzkie serca” wykonane z jadalnej masy. To część promocji serialu „Bękart z piekła rodem”.

Zdjęcie główne: Creapills