Ubranie za przytulanie. Marka UNIQLO postawiła w Paryżu wyjątkowy automat

Ubranie za przytulanie. Marka UNIQLO postawiła w Paryżu wyjątkowy automat
Co zrobić, aby się ogrzać i w dodatku otrzymać markową odzież? Firma UNIQLO udowadnia, że w okresie zimowym znacznie większą wartość niż pieniądze ma bliskość i zachęca do przytulania. W zamian czekają markowe ubrania termiczne z linii HEATTECH.
O autorze
1 min czytania 2024-01-12

Japońska firma odzieżowa UNIQLO wypuściła właśnie nową linię ubrań termicznych. Pod enigmatyczną nazwą HEATTECH kryje się pomysł na odzież wykonaną z materiałów, których użycie pozwala zamianę wody w… ciepło. Innowacyjny materiał wychwytuje uwalniane z ciała płyny, aby następnie dba o to, aby utrzymać stałą temperaturę ciała noszącej odzież UNIQLO osoby. W ten sposób, noszący ubrania UNIQLO użytkownicy mogą nie martwić się o zbyt niskie temperatury, o które przecież w okresie jesienno — zimowym w Europie nietrudno.

W ofercie TEATTECH można znaleźć m.in. spodnie, koszulki, legginsy i bieliznę i akcesoria, a wszystko wyprodukowane z myślą o najbardziej wymagających klientach. Zanim jednak linia HEATTECH trafiła do sprzedaży masowej, przez dwie dekady była skrupulatnie testowana i poszerzana o kolejne pomysły. W ten sposób powstały kolekcje:

  • HEATTECH — odzież lekka, cienka, a jednocześnie ciepła, doskonała do noszenia na co dzień,
  • HEATTECH EXTRA CIEPŁA — odzież 1,5 raza grubsza niż modele tradycyjne,
  • HEATTECH ULTRA CIEPŁA — z ubraniami gwarantującymi 2,5-krotnie większe ciepło niż standardowe modele.

Dłużej przytulasz — więcej dostajesz

Nietypowy automat będący głównym elementem akcji promocyjnej pt. „Hug To Unlock” pojawił się w centrum francuskiej stolicy, na terenie piątego dystryktu. Zasady są proste: wystarczy przytulić się w jego pobliżu, aby specjalnie zaprojektowany miernik ocenił, ubranie z której linii produktów trafi w ręce uczestnika akcji. Im dłużej trwa tulenie, tym bardziej wzrasta temperatura, a tym samym większa szansa na otrzymanie jednego z modeli wchodzącego w skład kolekcji ULTRA CIEPŁEJ.

Pomysłodawcy akcji tłumaczą, że przytulać można się zarówno do znajomych i rodziny, jak i do przypadkowo napotkanych przechodniów. Wszystko po to, aby wspólnie przeżywać te wyjątkowe momenty bliskości i… poczuć ciepło.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy podobne automaty przydałyby się również na polskich ulicach? Dajcie znać, w których miastach chcielibyście wziąć udział w takiej akcji.

PS UNIQLO otworzył pop-up store w Warszawie

Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO otworzyła sklep w formule pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki UNIQLO w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Marketingowy eksperyment kulturowy

Jakie doświadczenia i bodźce wpływają na odbiór marki lub przebieg procesu zakupowego? Czy wystarczą atrakcyjne rozwiązania graficzne, czy też doświadczenie marki budowane jest w dużo szerszym kontekście? Jaki wpływ mają nasze wzorce kulturowe na odbiór zmysłowy?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial

Netflix ruszył z kolejną zaskakującą akcją marketingową. W Londynie stanęła maszyna, która oferowała „ludzkie serca” wykonane z jadalnej masy. To część promocji serialu „Bękart z piekła rodem”.

Zdjęcie główne: Creapills