Japońska firma odzieżowa UNIQLO wypuściła właśnie nową linię ubrań termicznych. Pod enigmatyczną nazwą HEATTECH kryje się pomysł na odzież wykonaną z materiałów, których użycie pozwala zamianę wody w… ciepło. Innowacyjny materiał wychwytuje uwalniane z ciała płyny, aby następnie dba o to, aby utrzymać stałą temperaturę ciała noszącej odzież UNIQLO osoby. W ten sposób, noszący ubrania UNIQLO użytkownicy mogą nie martwić się o zbyt niskie temperatury, o które przecież w okresie jesienno — zimowym w Europie nietrudno.
W ofercie TEATTECH można znaleźć m.in. spodnie, koszulki, legginsy i bieliznę i akcesoria, a wszystko wyprodukowane z myślą o najbardziej wymagających klientach. Zanim jednak linia HEATTECH trafiła do sprzedaży masowej, przez dwie dekady była skrupulatnie testowana i poszerzana o kolejne pomysły. W ten sposób powstały kolekcje:
Zobacz również
- HEATTECH — odzież lekka, cienka, a jednocześnie ciepła, doskonała do noszenia na co dzień,
- HEATTECH EXTRA CIEPŁA — odzież 1,5 raza grubsza niż modele tradycyjne,
- HEATTECH ULTRA CIEPŁA — z ubraniami gwarantującymi 2,5-krotnie większe ciepło niż standardowe modele.
Dłużej przytulasz — więcej dostajesz
Nietypowy automat będący głównym elementem akcji promocyjnej pt. „Hug To Unlock” pojawił się w centrum francuskiej stolicy, na terenie piątego dystryktu. Zasady są proste: wystarczy przytulić się w jego pobliżu, aby specjalnie zaprojektowany miernik ocenił, ubranie z której linii produktów trafi w ręce uczestnika akcji. Im dłużej trwa tulenie, tym bardziej wzrasta temperatura, a tym samym większa szansa na otrzymanie jednego z modeli wchodzącego w skład kolekcji ULTRA CIEPŁEJ.
Pomysłodawcy akcji tłumaczą, że przytulać można się zarówno do znajomych i rodziny, jak i do przypadkowo napotkanych przechodniów. Wszystko po to, aby wspólnie przeżywać te wyjątkowe momenty bliskości i… poczuć ciepło.
Czy podobne automaty przydałyby się również na polskich ulicach? Dajcie znać, w których miastach chcielibyście wziąć udział w takiej akcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS UNIQLO otworzył pop-up store w Warszawie
Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO otworzyła sklep w formule pop-up store w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Będzie to pierwszy stacjonarny sklep marki UNIQLO w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Marketingowy eksperyment kulturowy
Jakie doświadczenia i bodźce wpływają na odbiór marki lub przebieg procesu zakupowego? Czy wystarczą atrakcyjne rozwiązania graficzne, czy też doświadczenie marki budowane jest w dużo szerszym kontekście? Jaki wpływ mają nasze wzorce kulturowe na odbiór zmysłowy?
PS2 Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial
Netflix ruszył z kolejną zaskakującą akcją marketingową. W Londynie stanęła maszyna, która oferowała „ludzkie serca” wykonane z jadalnej masy. To część promocji serialu „Bękart z piekła rodem”.
Zdjęcie główne: Creapills