TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Uchodźcy z Facebooka?– agencja Fenomem odkrywa Pokolenie Z na Twitterze

Fenomem prześledził tysiące tweettów, hasztagów, aktywności userów i postaw followersów, by przeanalizować i zidentyfikować potencjał Pokolenia Z na Twitterze.
O autorze
1 min czytania 2015-04-03

„Bezkompromisowi komentatorzy, odważni, szczerzy, bezpośredni zaangażowani userzy to dzisiejsi nastolatkowie – generacja Z na polskim Twitterze. Zero ściemy i 100% autentyczności” – mówi Daniel Biegaj, business development director w Fenomem odpowiedzialny m.in. za autorski projekt agencji: zbadanie postaw i potencjału marketingowego pokolenia Z na polskim Twitterze.

Twitter to już nie tylko politycy, dziennikarze, PRowcy… To silna, rosnąca dynamicznie, wyrazista grupa nastolatków, którzy szukają, znajdują i kształtują na Twitterze komunikację szczerą, bezpośrednią – także wielojęzykowo – nie uznającą ściemy czy zachowań na pokaz, formują na Twitterze własny język wyrażając emocje i poglądy zarówno w tematach poważnych, jak i rozrywkowych.

Generacja Z na Twitterze to przede wszystkim uciekinierzy z Facebooka. Dlaczego? Miedzy innymi o tyn Daniel Biegaj i Agnieszka Stelmaszczyk z Fenomem opowiedzą podczas swojego wystąpienia na Social Media Convent w Gdańsku już 16. Kwietnia 2015 roku.

„Twitter to medium, w którym, aby być autentycznym, należy odnaleźć swój głos, swój „Tone of Voice”. Jako medium wielokierunkowej i otwartej komunikacji daje potencjał, by dotrzeć do każdego pokolenia, nawet tak trudnego w definicji jako pokolenie Z” – mówi Rafał Janik, CEO 140 Media, oficjalnego przedstawiciela reklamowego Twittera w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W swoim wystąpieniu pt. „Generacja Z na polskim Twitterze. Co robią, kogo śledzą i jak do nich dotrzeć” przedstawiciele Fenomem zaprezentują wyniki analiz z przykładami i liczbami dotyczącymi m.in.:

  • Twitter vs Facebook vs real – światy generacji Z – analiza nastoletnich użytkowników Twittera, ich postaw i wartości, aktywności, języka, tonu i stylu komunikacji generacji Z, czego szukają, w co i jak się angażują, czemu ufają a w co nie wierzą…
  • dlaczego marki nie są aktywne w komunikacji z pokoleniem Z na Twitterze, a jak mogą zaistnieć w tym kontakcie,
  • oraz co marki powinni robić, aby nastolatkowie zauważyli ich działania i chcieli wejść z nimi w interakcję

Słuchaj podcastu NowyMarketing