„Bezkompromisowi komentatorzy, odważni, szczerzy, bezpośredni zaangażowani userzy to dzisiejsi nastolatkowie – generacja Z na polskim Twitterze. Zero ściemy i 100% autentyczności” – mówi Daniel Biegaj, business development director w Fenomem odpowiedzialny m.in. za autorski projekt agencji: zbadanie postaw i potencjału marketingowego pokolenia Z na polskim Twitterze.
Twitter to już nie tylko politycy, dziennikarze, PRowcy… To silna, rosnąca dynamicznie, wyrazista grupa nastolatków, którzy szukają, znajdują i kształtują na Twitterze komunikację szczerą, bezpośrednią – także wielojęzykowo – nie uznającą ściemy czy zachowań na pokaz, formują na Twitterze własny język wyrażając emocje i poglądy zarówno w tematach poważnych, jak i rozrywkowych.
Zobacz również
Generacja Z na Twitterze to przede wszystkim uciekinierzy z Facebooka. Dlaczego? Miedzy innymi o tyn Daniel Biegaj i Agnieszka Stelmaszczyk z Fenomem opowiedzą podczas swojego wystąpienia na Social Media Convent w Gdańsku już 16. Kwietnia 2015 roku.
„Twitter to medium, w którym, aby być autentycznym, należy odnaleźć swój głos, swój „Tone of Voice”. Jako medium wielokierunkowej i otwartej komunikacji daje potencjał, by dotrzeć do każdego pokolenia, nawet tak trudnego w definicji jako pokolenie Z” – mówi Rafał Janik, CEO 140 Media, oficjalnego przedstawiciela reklamowego Twittera w Polsce.
W swoim wystąpieniu pt. „Generacja Z na polskim Twitterze. Co robią, kogo śledzą i jak do nich dotrzeć” przedstawiciele Fenomem zaprezentują wyniki analiz z przykładami i liczbami dotyczącymi m.in.:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Twitter vs Facebook vs real – światy generacji Z – analiza nastoletnich użytkowników Twittera, ich postaw i wartości, aktywności, języka, tonu i stylu komunikacji generacji Z, czego szukają, w co i jak się angażują, czemu ufają a w co nie wierzą…
- dlaczego marki nie są aktywne w komunikacji z pokoleniem Z na Twitterze, a jak mogą zaistnieć w tym kontakcie,
- oraz co marki powinni robić, aby nastolatkowie zauważyli ich działania i chcieli wejść z nimi w interakcję
Słuchaj podcastu NowyMarketing