Uczelnie WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe wystartowały z pierwszą po rebrandingu oficjalną kampanią reklamową, która skierowana jest do Generacji Z. Za kreację oraz za nadzór nad produkcją spotu odpowiada należącą do Group One agencja Change Serviceplan.
Wraz z rozpoczynającym się sezonem „back to university” największa grupa niepublicznych uczelni w Polsce, której przez lata zaufało już ponad 450 000 studentów, rozpoczęła komunikację oferty studiów. W kampanii reklamowej przedstawiono głos Pokolenia Z, które kwestionuje narzucone przez Generację X schematy myślenia o przyszłości. Każdy młody człowiek, stojący przed wyborem swojej życiowej drogi słyszy, że „trzeba się na coś zdecydować”, że „trzeba wybrać jedną, albo drugą drogę”, albo że „nie można mieć wszystkiego”. Świat się zmienia, a Uczelnie WSB Merito wsłuchując się w głos Pokolenia Z, umożliwiają studentom łączenie nauki z pracą oraz czasem wolnym, bez konieczności dokonania wyboru między nimi.
Zobacz również
Wiodącym elementem trwającej obecnie kampanii są spoty wideo emitowane na platformie YouTube i w social mediach. Działania prowadzone są także w radio. Produkcją spotu wideo zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.
PS Uniwersytety idą w stronę nowoczesności, czyli przykłady rebrandingu polskich uczelni
Wakacje w pełni… a my przewrotnie przyglądamy się identyfikacjom wizualnym uczelni wyższych w Polsce. Które naszym zdaniem są udane, a które mniej?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach