„Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz” – ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach

Zarząd Transportu Metropolitalnego rusza z akcją informacyjną poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej przez osoby z niepełnosprawnościami. Bohaterami kampanii są pasażerowie, którzy na co dzień poruszają się po miastach Metropolii.
O autorze
1 min czytania 2022-09-27

ZTM zrealizuje akcję poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym dostęp do komunikacji. Jednym z kanałów komunikacyjnych będą wiaty przystankowe, na których rozlokowane zostaną tzw. citylighty. Pozostałe działania komunikacyjne zostaną przeprowadzone w Internecie – ich najważniejszym elementem będzie materiał wideo opublikowany na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, LinkedIn oraz na stronie internetowej ZTM.

Od lat pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którymi komunikacja miejska staje się inkluzywna. Dzięki stopniowo wprowadzanym udogodnieniom, z myślą o osobach ze szczególnymi potrzebami, chcemy, by wszyscy pasażerowie czuli się w autobusach, tramwajach i trolejbusach komfortowo – mówi Małgorzata Gutowska, dyrektor Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach.

Przekaz został przygotowany we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami, a przedmiotem kampanii jest prezentacja rozwiązań, które zostały wdrożone w komunikacji miejskiej i które są przeznaczone dla pasażerów o szczególnych potrzebach. Są to ułatwienia dotyczące m.in. prezentacji informacji pasażerskiej oraz techniczne udogodnienia w pojazdach. Kampania przebiegać będzie pod hasłem „Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorzy kampanii wskazują na dwa elementy składające się na jej big ideę. Pierwszy z nich stanowi zachęta różnych grup pasażerów do korzystania z transportu zbiorowego poprzez prezentację wdrożonych w komunikacji miejskiej propasażerskich rozwiązań. Drugi to uwrażliwienie wszystkich podróżnych na trudności w przemieszczaniu się osób z niepełnosprawnościami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak podkreśla Anna Koteras, naczelnik Wydziału Reklamy i Marketingu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Zaproszenie do realizacji kampanii osób z niepełnosprawnościami wzmacnia jej key messages, urzeczywistnia przekazy komunikacyjne w oczach odbiorców oraz dodatkowo zachęca do przemyśleń na temat właściwych zachowań w publicznych środkach lokomocji.