To efekt współpracy Miasta Poznania z firmami NIVEA i ENEA, zrzeszonymi w Konsorcjum Marki Poznań.
Konsorcjum Marki Poznań to unikatowy w skali kraju projekt, który zakłada współpracę marketingową pomiędzy miastem, a podmiotami działającymi na jego terenie. Tylko w tym roku w ramach Konsorcjum Marki Poznań zrealizowano szereg ciekawych projektów m.in. Showroom poznańskich marek na lotnisku Ławica czy wystawę „1000 lat w naszyjnikach”. Poznańskie firmy zadbały też o atrakcje dla mieszkańców i turystów z okazji imienin ulicy Św. Marcin, kontynuując akcję allerogal czy organizując grę miejską.
Zobacz również
Iluminacje świetlne, które pojawiły się w przestrzeni miasta, to z kolei efekt współpracy z firmami NIVEA i ENEA w ramach projektu „Ulice marek”. Obie firmy rozświetliły ważne dla mieszkańców Poznania miejsca – ENEA udekorowała plac Wolności, a NIVEA ulicę Paderewskiego, która łączy go ze Starym Rynkiem. W centrum miasta pojawiły się girlandy oraz świetlne bramy, a na płycie placu stanęły wielkoformatowe dekoracje m.in. prezenty świąteczne, świetlna karoca czy tron, na którym zasiądzie św. Mikołaj z Rovaniemi, który na zaproszenie Konsula Honorowego Finlandii spotka się z dziećmi w Poznaniu w najbliższy weekend.
Na całej długości najbardziej reprezentatywnej ulicy Paderewskiego pojawią się nie tylko świąteczne dekoracje, ale także choinki w donicach oraz specjalny namiot, w którym każdy będzie mógł wydrukować wyjątkową kartkę świąteczną ze swoim zdjęciem. – Wierzymy, że obecną modę na selfie możemy połączyć z tradycyjną formą kartki świątecznej. Właśnie dlatego czekamy na poznaniaków w namiocie NIVEA i gorąco zachęcamy do wysłania najbliższym świątecznych życzeń właśnie w tej wyjątkowej formie – mówi Anita Szajek-Żurczak, PR manager NIVEA Polska.
Dekoracje świąteczne i trwające równolegle wydarzenia mają być prezentem od firm dla mieszkańców Poznania. – Ulice marek to kolejny dowód na to, że firmy zrzeszone w Konsorcjum Marki Poznań potrafią współpracować z miastem na różnych płaszczyznach. Cieszę się, że coraz częściej wspólnie możemy realizować projekty o niestandardowym charakterze, które wpisują się w strategię promocyjną zarówno miasta, jak i poszczególnych marek – mówi Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Projekt „Ulice marek” to element Festiwalu Zimowych Emocji, który potrwa w Poznaniu do 21 grudnia. W tym czasie na Starym Rynku odbywa się kiermasz bożonarodzeniowy, na którym można kupić gwiazdkowe upominki, świąteczne ozdoby oraz słodycze i pierniki. Nie brakuje też wyrobów rękodzielniczych, drewnianych, biżuterii i minerałów, a w strefie gastronomicznej można spróbować nie tylko specjałów i dań kuchni polskiej, ale również węgierskiej, litewskiej czy tureckiej. – W Poznaniu sporo się dzieje o każdej porze roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To jedno z najbardziej festiwalowych miast, które odwiedziliśmy – mówią Vera i Laurence, autorzy bloga podróżniczego Finding the Universe.