Dokonania Roberta Karasia, wymagające pasji i wytrwałości, wpisują się w wartości CUPRY, hiszpańskiej marki samochodów, która zaczęła towarzyszyć polskiemu ultratriathloniście. W lutym 2018 roku CUPRA, istniejąca wcześniej jako wersja wyposażenia sportowych wersji SEAT-ów, zadebiutowała jako samodzielna marka, skierowana do miłośników wyrafinowania i sportowych osiągów. Jej twórcy zapewniają, że CUPRA stanie się partnerem dla osób poszukujących w życiu autentycznych, silnych doświadczeń. Samochody z dynamicznym logo na masce zaprojektowane są, by towarzyszyć kierowcy w spełnianiu jego pasji.
By podkreślić nowy etap w historii marki, CUPRA zaprosiła do wspólnego projektu osoby, które pozostają wierne swoim zamiłowaniom. Pierwszy ogłoszony partner, Robert Karaś, uczynił ze swojej pasji sposób na życie, zdobywając uznanie w świecie sportu.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Udział w każdych zawodach traktuję bardzo poważnie – opisuje swoją pracę Robert Karaś. – Gdy staję na linii startu, chcę zawalczyć o zwycięstwo. Biorę udział w Ironmanach nie tylko po to, by zdobyć tytuł czy rozgłos, ale aby znowu pokonać siebie. Wymagam wiele od siebie, ale i od mojego otoczenia. By osiągać jak najlepsze wyniki, muszę mieć przy sobie to, co jakościowe, bezkompromisowe i efektywne – dodaje Karaś.
Współpraca ultratriathlonisty Roberta Karasia z CUPRĄ rozpoczyna kampanię promocyjną wokół wprowadzenia marki na rynek Polski. Już niebawem przedstawieni zostaną kolejni Partnerzy CUPRY, którzy w swojej pracy i życiu kierują się bezkompromisową pasją, osiągając coraz większe sukcesy. Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis i Wojciech Wołk-Łaniewski z WALK PR.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta