Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) w ramach organizowanego 8 sierpnia Impact Day zaprasza do oddawania krwi i rejestrowania się w bazie dawców szpiku.
UM Impact Day to dzień, w którym zespoły UM z ponad 50 rynków na całym świecie zamykają swoje biura i angażują się w realizację inicjatyw na rzecz lokalnych społeczności. Zespół UM w Polsce zdecydował się w tym roku promować ideę krwiodawstwa i dawstwa szpiku.
Zobacz również
– Inspiracją dla tegorocznego tematu Impact Day jest nasz kolega z zespołu, który już od 25 lat jest Honorowym Dawcą Krwi. Termin naszej akcji zbiega się ze szczytem sezonu wakacyjnego – to trudny okres dla banków krwi, bo podczas wakacji ich zapasy znikają w szybkim tempie. Letnie wyjazdy sprawiają, że mniej osób oddaje krew, jednocześnie wyraźnie rośnie w tym czasie liczba wypadków i rannych. Wspólnymi siłami możemy tę sytuację zmienić – już kilkadziesiąt osób z UM i innych agencji IPG Mediabrands zadeklarowało, że odda krew i zarejestruje się w bazie dawców szpiku podczas naszej akcji 8 sierpnia. Liczymy na to, że dołączą do nas również nasi klienci i sąsiedzi z biurowców przy Wołoskiej i Domaniewskiej, których serdecznie zapraszamy! – mówi Michał Jasiński, managing director UM Poland & CEE.
W ramach UM Impact Day 8 sierpnia w godzinach 9.00-12.30 obok biura UM przy Wołoskiej 24 w Warszawie stanie krwiobus oraz punkt rejestracji dawców szpiku Fundacji DKMS. UM zaprasza wszystkie osoby zainteresowane udziałem w akcji do zapoznania się z informacjami o tym kto może oddać krew i zostać dawcą szpiku, oraz do udziału w akcji.
Szczegółowe informacje na temat UM Impact Day można znaleźć na profilach UM na LinkedInie i Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing