Niemiecka marka motoryzacyjna kolejny raz została sponsorem słynnego festiwalu filmowego w Cannes. W ramach współpracy BMW zapewni zapewni 200 samochodów do obsługi gości wydarzenia.
Tytuł sponsora festiwalu w Cannes to oczywiście ogromny prestiż i kolejna szansa na dotarcie ze swoją reklamą. Marka postawiła na filmową komunikację i zaprezentowała swój pierwszy od siedmiu lat krótkometrażowy film. W pewnym akcji „The Calm” możemy zobaczyć sceny pościgów, w których bierze udział oczywiście jeden z modeli BMW – i7 M70 xDrive.
Zobacz również
W rolach głównych wystąpiły Uma Thurman („Pulp Fiction, „Kill Bill”) i Pom Klementieff („Strażnicy Galaktyki”). Producentem filmu jest Joseph Kosinski („Top Gun: Maverick”), a reżyserem Sam Hargrave („Marvel Cinematic Universe”). Ścieżkę dźwiękową stworzył Hans Zimmer, autor muzyki do takich filmów jak „Gladiator” czy „Interstellar”.
Warto wiedzieć, że to nie pierwszy film krótkometrażowy autorstwa marki BMW. Po raz pierwszy produkcje marki pojawiły się w latach 2001–2002 i wtedy rozpoczęła się seria filmów „The Hire” („Zlecenie”). Była to seria 8 filmów krótkometrażowych reklamujących samochody marki BMW. Producentem wykonawczym projektu był David Fincher, a reżyserii podjęli się uznani na całym świecie twórcy. Główną postacią spajającą wszystkie filmy jest Kierowca, grany przez Clive’a Owena. Bohaterem pierwszego filmu „Ambush” („Zasadzka”) był model BMW 740i Sedan.
PS Jake Gyllenhaal promuje remake filmu „Road House” na gali UFC
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Gwiazdą gali UFC 285 był aktor Jake Gyllenhaal, który wziął udział w ceremonii ważenia i… niespodziewanie spoliczkował swojego rywala. Widowisko było zapowiedzią nowego filmu produkcji Amazon Studios.
Słuchaj podcastu NowyMarketing