Umlauty jako podstawa dla kursantów – nowa kampania Goethe-Institut

Wraz z rozpoczęciem kolejnego semestru kursów językowych, Goethe-Institut pokazuje kolejną kampanię – tym razem dotyczącą podstaw języka niemieckiego.
O autorze
0 min czytania 2013-10-09

Bohaterami kampanii są litery z umlautami: ö, ä, ü oraz „scharfes S” czyli ß.

Kreacje opierają się na tych, charakterystycznych dla języka niemieckiego literach osadzonych w na prostych, zwracających uwagę tłach – kolorach identyfikacji Goethe-Institut.

Kampania ma odsłonę outdoorową – na citylightach w Warszawie, ale także jest widoczna w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej.

Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva.studio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing