Pozyskane środki Unamo przeznaczy na rozwój firmy, nowych produktów oraz powiększenie zespołu. Część pieniędzy została już wykorzystana na procesy związane z połączeniem trzech spółek oraz zintegrowaniem wszystkich usług w obrębie jednej platformy.
Cieszymy się z tego, że udało nam się pozyskać takich inwestorów, którzy pozwolą nam utrzymać dynamiczne tempo rozwoju – mówi Grzegorz Kazulak, CEO Unamo. – Obie firmy zaufały nam jeszcze na etapie samej koncepcji stworzenia Unamo, dzięki czemu w pół roku z sukcesem połączyliśmy ze sobą 3 organizacje oraz 3 produkty. Pozyskane środki pozwolą nam na udoskonalanie naszych usług oraz na budowanie coraz silniejszego zespołu ekspertów zarówno w biurach w Polsce, jak i za granicą.
Zobacz również
Inwestorem w Unamo zostało DaftCode Ventures, fundusz inwestujący w innowacyjne produkty na styku internetu, technologii, mobilności oraz sztucznej inteligencji. Drugim z inwestorów jest międzynarodowy fundusz RTAventures, który posiada ponad 25 inwestycji w Europie i USA, w tym 7 w Polsce.
Zainwestowaliśmy w Unamo, bo widzimy w tych produktach duży potencjał – mówi Jędrzej Szcześniak z DaftCode Ventures. – Kompleksowy pakiet narzędzi e-marketingowych, zintegrowanych w jednej intuicyjnej platformie, to naszym zdaniem idealne rozwiązanie dla marketerów. Inwestujemy jednak nie tylko w perspektywiczny produkt, ale też w ludzi. Zespół Unamo to eksperci z wiedzą popartą bogatym doświadczeniem, dzięki czemu projekt ten jest na najlepszej drodze do sukcesu.
Grzegorz Kazulak oraz cały zespół Unamo przekonali nas do bardzo ciekawej strategii rozwoju, opartej na synergii trzech kompatybilnych produktów. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez Unamo rozwiązania usprawnią działania każdego zespołu odpowiedzialnego za digital marketing – podkreśla Piotr Kulesza, współzałożyciel RTAventures.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Unamo to platforma powstała na początku 2017 roku z połączenia Positionly, Monitori oraz UsabilityTools. Oferuje ona zestaw komplementarnych narzędzi do prowadzenia działań e-marketingowych: Unamo SEO – monitorowanie oraz optymalizacja pozycji strony w wyszukiwarkach, Unamo Social Media Monitoring – monitorowanie wzmianek w internecie oraz Unamo Conversion Web Analytics – optymalizacja konwersji i wsparcie analizy UX. Produkty Unamo oferowane są w kilku opcjach abonamentowych, dzięki czemu z narzędzi korzystać mogą zarówno małe firmy, które stawiają pierwsze kroki na rynku, jak i duże korporacje czy doświadczeni marketerzy. Firma zamierza sukcesywnie rozbudowywać swoją ofertę o kolejne narzędzia – nowości można spodziewać się jeszcze w 2017 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing