Młodzi ludzie chcąc swobodnie wyrażać siebie, coraz częściej spotykają się ze zjawiskiem hejtu, które mocno ich dotyka, burząc poczucie własnej wartości. 8 października startuje kampania got2b Uncensored, w ramach której młodzi ludzie będą mogli wziąć udział w cyklu trzech warsztatów. Każdy z nich będzie poświęcony walce z nienawiścią w różnych jej odsłonach – spowodowanej homofobią czy brakiem tolerancji dla niedoskonałości ciała. Influencerzy, którzy sami mieli do czynienia z hejtem, będą się dzielić swoimi historiami.
Wywiady z influencerami poprowadzi psycholog, który opatrzy je komentarzami. Uczestnicy warsztatów nauczą się przykładowo jak reagować na nienawiść, jak odpowiadać na nienawistne komentarze oraz czy i kiedy blokować przejawy nienawiści w sieci. Dodatkowo poznają psychologiczne mechanizmy wspierające radzenie sobie z nienawiścią.
Zobacz również
Do współpracy w ramach kampanii zostało zaproszonych trzech znanych i obecnych na Instagramie i TikToku influencerów. Kuba Grochmalski poruszy 8 października temat homofobii, Natalia Szymaniec opowie 15 października o zjawisku znanym jako bodyshaming, a Julia Palpuchowska podejmie 22 października temat seksizmu.
– Wsparcie dla tych, którzy poszukują własnej drogi zakorzenione jest w DNA marki got2b, która stawia na indywidualizm dając narzędzia do wyrażania siebie i tworzenia własnego stylu. Chcemy wspierać pokolenie wchodzące w dorosłość w tych trudnych czasach, w których odrębność prowokuje niejednokrotnie szeroko pojęty hejt. Dlatego mam ogromną satysfakcję współtworząc ten projekt wraz z profesjonalnym psychologiem oraz grupą młodych, pełnych pasji ludzi – powiedział Adam Simkowski, specjalista ds. marketingu w dziale Beauty Care firmy Henkel Polska, właściciela marki got2b.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing