Do zwycięstwa nie ma drogi na skróty, ale na tej ścieżce warto mieć odpowiednich towarzyszy. Dlatego 1 stycznia 2021 roku globalna amerykańska marka Under Armour nawiązała ścisłą współpracę partnerską z największym stołecznym klubem sportów walki Academia Gorila.
Academia Gorila powstała w 2012 r. jako mały klub założony przez dwóch pasjonatów. Było to z definicji nowatorskie miejsce, w którym sporty walki mógł trenować każdy, niezależnie od płci, wieku czy narodowości. Za sprawą pasji i zaangażowania zarówno założycieli, jak i dołączających do zespołu wybitnych trenerów, miejsce szybko zyskało miano kultowego na mapie Warszawy. Nowatorskie podejście do tworzenia zaangażowanej społeczności wokół klubu, przyczyniło się spopularyzowania idei trenowania sportów walki, jako alternatywy do siłowni, nie tylko w Warszawie, ale również w całej Polsce.
Zobacz również
W krótkim czasie na zajęciach w Academii Gorila pojawiali się wszyscy: od studentów przez biznesmenów i aktorów, po zawodowych i utytułowanych sportowców. Do dziś w całym kraju zostało otwartych 17 nowych filii, a siedziba główna w centrum Warszawy rozrosła się do 1200 m2. Trenerzy klubu to krajowi i międzynarodowi mistrzowie w swoich dyscyplinach, a grafik zajęć obejmuje ponad 100 treningów w tygodniu do wyboru, dla osób na wszystkich poziomach zaawansowania, a nawet zajęcia dla dzieci.
– Wytrwałość to suma konsekwencji i małych kroków – to nieustanny rozwój. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Academią Gorila. Zaufaliśmy klubowi, który pozwala wszystkim cieszyć się sportami walki. Tu każdy może budować swoją siłę – od teraz razem z Under Armour – mówi Justyna Gościńska, dyrektor marketingu w spółce OTCF S.A., wyłącznego autoryzowanego dystrybutora Under Armour w Polsce
– Liderzy chcą współpracować z liderami, to zupełnie naturalne. Umowa partnerska z Under Armour pomoże nam wejść na zupełnie nowy poziom w działaniach sportowych. To co mnie cieszy szczególnie, to fakt, że nasz partner jest aktywnie obecny w środowisku sportów walki od lat i współpracuje z wybitnymi sportowcami. Oglądając pierwsze gale MMA, często zwracałem uwagę na logo Under Armour, zwłaszcza podczas walk legendy MMA, George St-Pierra. Marka ta jest liderem w produkcji odzieży technicznej na najwyższym poziomie. Nie mogłem sobie wymarzyć lepszego partnerstwa dla Academia Gorila – mówi Grzegorz Sobieszek, współzałożyciel Academia Gorila
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Współpraca na wyłączność obejmie: ubiór kadry trenerskiej, projekty i wydarzenia, takie jak seminaria i obozy z uznanymi zawodnikami sportów walki. Warszawski klub na ul. Kopernika 36/40 zyska specjalny branding Under Armour i otworzy punkt sprzedaży produktów marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing