Wprowadzenie marki Westfield w całej Europie kontynentalnej zostało ogłoszone, gdy Unibail-Rodamco nabyło Westfield w 2018 roku, tworząc Unibail-Rodamco-Westfield, czołowego światowego dewelopera i operatora flagowych lokalizacji handlowych.
Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie Paryża oraz Westfield Euralille w Lille; jedno w Szwecji: Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie; jedno w Czechach: Westfield Chodov w Pradze i jedno w Polsce: Westfield Arkadia w Warszawie. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.
Zobacz również
Wszystkie te centra mają wiele cech wspólnych: rozpoznawalną lokalizację oraz doskonałą dostępność komunikacyjną, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, najlepszą w swojej klasie ofertę obsługi klienta, ofertę w wymiarze doznań i emocji, bardzo silną pozycję na rynku lokalnym, możliwość oferowania kultowych wydarzeń i rozrywki na najwyższym poziomie oraz najlepsze w swojej klasie podejście w zakresie CSR.
Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.
Westfield słynie z tego, że zapewnia swoim gościom wyjątkowe doświadczenia, od bardzo szerokiej gamy marek i wysokiej jakości usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci coraz częściej pragną wyjątkowego doświadczenia związanego z fizycznymi zakupami, teraz nadszedł idealny moment na wprowadzenie marki Westfield we flagowych lokalizacjach URW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
We wrześniu 2019 r. rozpocznie się nowa kampania marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak: kino, telewizja, druk i media społecznościowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – powiedział Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.
Arkadia znalazła się wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a tym samym nową, międzynarodową wartość, zapewniającą spektakularne podniesienie standardu.
– Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek – mówi Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę. – Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – dodaje Grzegorz Grajkowski. – Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Tym samym zostały docenione piętnastoletnie działania w zakresie zarządzania obiektem pod względem inwestycyjnym i marketingowym – podsumowuje Grajkowski.
Wprowadzenie marki rozpocznie się w 2019 i będzie kontynuowane w 2020 i 2021 roku.