Porozumienie dotyczy Mistrzostw Europy w biegach przeszkodowych (OCR) oraz Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej.
Obydwie imprezy:
Zobacz również
- mają status Mistrzostw Europy,
- po raz pierwszy organizowane są w Polsce,
- będą odbywały się w podobnym terminie i regionie,
- są największymi Mistrzostwami Europy w historii każdej z tych dyscyplin.
Od początku swojej działalności, PKSN aktywnie promuje dyscypliny nieolimpijskie. Począwszy od działań promocyjnych, tworzenia materiałów video, aktywności legislacyjnych jak i specjalnych eventów poświęconych atrakcjom i ideom sportów nieolimpijskich. W ramach działalności PKSN także inspiruje i integruje środowisko sportów nieolimpijskich w Polsce. Działalność ta aktywizuje się także w obszarach czasami dość niestandardowych. Z inicjatywy Grzegorza Kity, Przewodniczącego Rady Głównej PKSN doszło do nawiązania współpracy pomiędzy dwoma ważnym wydarzeniami sportowymi.
– Intencją i ideą Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich jest rozwój dyscyplin nieolimpijskich. Pomagamy w tym na wiele różnych, często nieszablonowych sposobów. Te dwie wielkie imprezy mistrzowskie mają tyle elementów wspólnych, że od razu przyszła mi do głowy koncepcja kopromocji. Odbywają się w zbliżonym czasie i miejscu. Mają walory historyczne dla swoich dyscyplin. Są największe w ich historii ale też po raz pierwszy odbywają się w Polsce. To też okazja, żeby pokazać, że Polacy umieją się wspierać i współpracować. PKSN często bierze na siebie rolę łącznika pomiędzy organizacjami i dyscyplinami. Inspiruje i integruje. Wiemy, że wspólne wysiłki mogą wytworzyć spory efekt synergii – mówi Grzegorz Kita, przewodniczący rady głównej PKSN.
- Mistrzostwa Europy w biegach przeszkodowych (27-30.06.2019r. Gdynia)
- Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej (2-7.07.2019r. Stare Jabłonki)
Współpraca pomiędzy organizatorami będzie polegała na wzajemnej promocji za pomocą kanałów social media, komunikacji PR oraz działań brandingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na terenie poszczególnej imprezy partner będzie miał także prawo do wystawienia własnego stoiska promocyjnego, działań samplingowych oraz komunikacji eventowej (komunikaty spikera, nagrania reklamowe)
Słuchaj podcastu NowyMarketing