Unilever promuje nowość marki Domestos w regionie pomysłem od MullenLowe Warsaw

Pod hasłem „Domestos. Nie do zatrzymania” ruszyła regionalna kampania promująca nowe kostki toaletowe Domestos Aroma Lux (Unilever Polska). Całościowy koncept dla marki przygotowała agencja MullenLowe Warsaw i po raz pierwszy w spotach wykorzystano kobiecy głos.
O autorze
1 min czytania 2022-08-26

MullenLowe, która wcześniej realizowała adaptacje dla marki Domestos, tym razem zaproponowała pomysł kreatywny, którego skuteczność została wysoko oceniona w testach efektywności, które dla Unilever przeprowadził Kantar.

– Reklama wykazuje wysoki potencjał do budowania siły marki, jak i pozytywny wpływ na sprzedaż krótkoterminową, co potwierdzają wysokie wyniki badania w tych obszarach – wyjaśnia Martyna Wilczyńska, consumer & market insight manager marki Domestos w Unilever Polska. – Przekaz spotu jest także dobrze rozumiany przez konsumentów i motywuje ich do zakupu kostek Aroma Lux.

Oprócz Polski propozycja agencji została zaadaptowana także w kampaniach prowadzonych w Czechach i na Słowacji. Podkreślając skuteczność produktu, kampania informuje, że Domestos Aroma Lux zawiera aromatyczne olejki (m.in. białe róże, drzewo herbaciane), a ich zapach utrzymuje się w łazience także pomiędzy spłukaniami, wypełniając pomieszczenie świeżością. W przeciwieństwie do poprzednich kampanii marki Domestos w reklamie kostek Aroma Lux po raz pierwszy został użyty kobiecy głos.

15-sekundowy spot będzie emitowany w komercyjnych stacjach, m.in. TVN. Media zaplanował i zakupił MindShare. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj