Zaczęło się od kilku pokoi w łódzkiej oficynie. Dziś UNIQA w Polsce zatrudnia prawie 900 osób, a jej przypis składki przekracza 1 mld zł rocznie. Jedno nie zmienia się od 30 lat – zawsze jej największą wartością byli ludzie i ich różnorodność. I do tego nawiązuje najnowsza kampania marki.
– Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i PR w UNIQA Polska.
Zobacz również
Spot pokazuje młodą dziewczynę, która postanawia znaleźć w życiu nową pasję. Widzimy też przyszłą mamę i 30-latkę, mimo pewnych ograniczeń, świętującą swoje urodziny w gronie przyjaciół. Ostatnia z historii ukazuje mężczyznę, który postanawia spędzić ten dzień na własnych zasadach.
Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W kolejnych czterech filmach poznamy bliżej historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM.
To już kolejna kampania promocyjna UNIQA i Bluerank. Poprzednie opowiadały o dźwiękach bezpieczeństwa i rachunku bezpieczeństwa. Agencja od 2019 odpowiada za komunikację ubezpieczyciela na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing