Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE organizuje dla marki LION loterię promocyjną

„Upoluj kasę” – to hasło ogólnopolskiej loterii promocyjnej marki LION (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE.
O autorze
0 min czytania 2020-09-02

Loteria rozpoczęła się 1 września i potrwa do 31 października 2020 roku i biorą w niej udział batony marki LION. Aby wziąć udział w loterii należy w okresie promocyjnym: dokonać jednorazowo zakupu (co najmniej jednego produktu promocyjnego), odczytać znajdujący się wewnątrz opakowania kod i dokonać prawidłowego zgłoszenia na stronie internetowej www.lion.pl między 1 września, a 31 października. W loterii można wygrać 50 zł w postaci gotówki (łączna pula nagród – 2000).

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny i jego realizację, organizację i obsługę loterii. Działania promocyjne marki wspiera kampania reklamowa w internecie, za pomocą OOH, radia oraz materiałów POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj