UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną dla marki WINIARY

W wyniku kolejnego wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.
O autorze
1 min czytania 2021-07-05

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca 2021 roku, a obejmują one produkty marki WINIARY do makaronu. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii), wysłać SMS pod numer 70916, wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu.

Loteria ma charakter instant-win, zatem zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl  oraz www.winiary.pl.

W loterii do wygrania jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tyś. zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social mediach i aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o loterii na stronie www.uniqueone.pl oraz www.winiary.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się