Na zdjęciu od lewej: Aleksandra Izraelska, Grzegorz Bonder, Emilia Kostka, Maciej Olszanka.
Aleksandra Izraelska – business development director odpowiedzialna jest za obszary: new bussines, development produktów IT oraz działy loyalty, HR i prawny. Emilia Kostka – client service director za działy: client service, help desk oraz eventy, a Maciej Olszanka – strategy director za działy: strategii, kreacji, digital, PR i administracji.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Kierunki rozwoju strategicznego, dalsze poszerzanie kompetencji agencyjnych oraz kwestie finansowe pozostają w obszarze prezesa zarządu, Grzegorza Bondera.
Przy takiej skali działania, niezbędne było wzmocnienie zarządu, przyspieszenie procesów wewnętrznych i podział kompetencji. Szanse dalszego rozwoju na poziomie zarządzania otrzymały bardzo ważne dla mnie osoby, które z agencją związane są od wielu lat, i które bardzo cenię. Wierzę, że ta decyzja istotnie wpłynie na dalszy rozwój agencji – mówi Grzegorz Bonder, prezes zarządu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Ostatnie półtora roku było dla agencji czasem intensywnego rozwoju. Ogromna liczba zrealizowanych projektów dla międzynarodowych klientów, jak również dużych polskich marek, spowodowała poszerzenie struktur agencyjnych i wzrost zatrudnienia. W 2021 roku agencja Unique One zaangażowała się w 126 projektów, dla 21 klientów i ponad 30 marek. Firma wygenerowała ponad 30 mln złotych obrotu, otrzymując kolejne wyróżnienia i nagrody oraz nominacje w konkursach branżowych. Agencja postawiła na reorganizację: został wyodrębniony dział Loyalty (z działu Client Service) i dział HR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przeprowadziliśmy po raz kolejny jeden z największych projektów loteryjnych w Polsce. Do Narodowej Loterii Paragonowej i Loteriad Totalizatora Sportowego, dołączyła m.in. Loteria Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań dla Głównego Urzędu Statystycznego, a także loteria dla marki Rossmann – podkreśla Maciej Olszanka, strategy director.