Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE przygotowała kolejny konkurs dla marki PURINA

Pod hasłem „Wasze niezwykłe chwile” wystartował konkurs marki PURINA, należącej do Nestlé Purina (Nestlé Polska). Za organizację i mechanizm akcji odpowiada agencja UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Konkurs skierowany jest do właścicieli psów i ma charakter ogólnopolski. Aby wziąć w nim udział należy w okresie od 19 października do 29 listopada br. kupić karmę PURINA PRO PLAN za minimum 25 zł pamiętając o zachowaniu dowodu zakupu. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia swojemu ulubieńcowi, które należy następnie zgłosić na stronie wraz ze skanem dowodu zakupu. Najciekawsze i najbardziej oryginalne zdjęcia zostaną nagrodzone. Przewidziano również nagrody gwarantowane. Dodatkowo każdy uczestnik ma szansę wygrać w głosowaniu publiczności, które odbywa się na stronie konkursowej.

Nagrodą główną jest wycieczka na Azory, ponadto co tydzień jedna osoba otrzyma Kamerę GoPro HERO + LCD. Ponadto 200 pierwszych osób, które prawidłowo zarejestrują zdjęcie otrzyma co tydzień gwarantowaną nagrodę – kubek ze zdjęciem. W ramach nagród publiczności zostaną przyznane trzy Kamery GoPro HERO + LCD oraz piętnaście prenumerat magazynu National Geographic Traveler.

– Konkurs „Wasze niezwykłe chwile” jest dla nas kolejną już okazją do współpracy z marką PURINA  – wyjaśnia Grzegorz Bonder, General Manager UNIQUE ONE i dodaje – Poprzednio mieliśmy możliwość kompleksowego przygotowania i obsługi „Kociego Konkursu” zorganizowanego przez Nestlé Purina we współpracy z siecią Biedronka oraz ogólnopolskiej loterii „Drapnij Nagrody”. 

Konkurs marki PURINA PRO PLAN jest promowany w magazynie National Geographic Traveler oraz za pośrednictwem materiałów POSM. Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncepcję konkursu oraz jego całościową organizację, a także przygotowanie projektów graficznych i stworzenie strony www.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

UNIQUE ONE posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji gier losowych o zasięgu ogólnopolskim. Wcześniej Agencja przygotowała i zrealizowała loterie między innymi dla L’Oreal, Lotos Oil, Totalizatora Sportowego, Ministerstwa Finansów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się