Loteria marki KitKat
Loteria przebiega pod hasłem „Zrób przerwę & graj”. Przyjmowanie zgłoszeń w loterii rozpoczęło się 3 sierpnia i potrwa do 30 września 2021 r.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie produktu promocyjnego (baton KitKat z informacją o loterii na opakowaniu), odczytać znajdujący się wewnątrz opakowania kod i dokonać prawidłowego zgłoszenia na stronie www.GRAJoPS5.pl. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał jedną z 50 konsol PlayStation 5.
Zobacz również
Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w internecie, w punktach sprzedaży (materiały POS), w prasie handlowej. Komunikacja loteryjna znalazła się również na nośnikach OOH.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanej globalnie grafiki opakowań promocyjnych i strony www na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive. Start kampanii zaplanowany jest od początku sierpnia i potrwa aż do końca września.
Konkurs „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”
Celem prowadzonego konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS-a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Lista marek biorących udział w konkursie jest podana w regulaminie dostępnym na stronie: www.uniqueone.pl.
Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł). Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.