Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października 2017 roku i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu za kwotę 20 zł w okresie promocyjnym, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.loteria.bricomarche.pl lub w aplikacji mobilnej Bonusy Bricomarché (należy zachować paragon). Każde wydane 20 złotych to 1 los w loterii, a za dokonanie pełnej rejestracji można otrzymać 4 dodatkowe losy. Zakupy powyżej 160 zł premiowane są ekstra losami.
W loterii można wygrać: robot planetarny Bosch (24 sztuki), iPhone 6 (12 sztuk), iPad (24 sztuki), iRobot Braava (24 sztuki), odkurzacze bezprzewodowe Philips (24 sztuki), telewizor Philips 49” (24 sztuki), Sony Playstation 4 (12 sztuk). Co miesiąc, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń losowany będzie samochód Toyota Yaris (łącznie 3 samochody w akcji).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony www.loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów, kreacji materiałów POS.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]