UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki NESCAFÉ

„Włącz się do grania z NESCAFÉ” – to hasło ogólnopolskiej loterii zorganizowanej przez Agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ 3in Classic (Nestlé Polska S.A.).
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Akcja promocyjna napojów kawowych NESCAFÉ 3in1 Classic rozpocznie się 13 marca i potrwa do 4 czerwca 2017 roku. 

Loteria ma charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo produkt marki NESCAFÉ 3in1 Classic  (w torbie lub pojedynczej saszetce), oznaczonych promocyjną ikonką, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.wlaczsiedogrania.pl, wpisując unikatowy kod z wnętrza saszetki. Uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał. 

Do wygrania 100 nagród głównych w postaci vouchera Eventim o wartości 1000 zł; 1260  nagród dziennych w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 100 zł (15 nagród dziennych każdego dnia trwania loterii). 

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację, stworzenie strony www oraz materiałów POS. Konkurs wspiera silna kampania digitalowa, kampania w prasie handlowej oraz w punktach sprzedaży. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Loterii biorą udział wyłącznie saszetki kaw NESCAFÉ 3in1 Classic w specjalnie oznaczonych informacją o Loterii opakowaniach (saszetkach) promocyjnych zawierających unikatowy kod umieszczony w wewnętrznej części saszetki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się