UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-19

Loteria przebiega pod hasłem „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 27 lipca i potrwa do 11 października 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 19 sierpnia i potrwa do 11 października 2020 roku. 

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie. W loterii do wygrania jest 200 kamer GoPro HERO7 White. 

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, digitalu oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacja tagu promocyjnego – McCann. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj